Fintro Economie CSR
13.04.2018

Nieuwe campagne ‘JA van Fintro’ bevestigt het Fintro-DNA: mensen verbinden.

De campagne ‘JA van Fintro’ toont hoe particulieren en verenigingen het verschil maken in hun omgeving, vaak met steun van hun Fintro-bankagent.

Fintro is een echte mensenbank die zuurstof geeft aan mensen en projecten: dat is de kernboodschap van de brede ‘above-the-line’ campagne die Fintro voert tot 15/4, en opnieuw later dit jaar.

‘JA van Fintro’ is duidelijk een relationele campagne, die meer op mensen dan op cijfers mikt. Meteen een bevestiging van het DNA en de waarden van de bank. De campagne toont hoe  particulieren zowel als verenigingen op hun eigen manier het verschil maken in hun omgeving, en daarbij vaak steun krijgen van hun Fintro-bankagent. En dat klopt helemaal, want Fintro-bankagenten zijn zelfstandigen, dus het zijn zij zelf die steun bieden aan de projecten van hun klanten en zo zuurstof geven aan hun dagelijkse leven.

De TV-spot vind je op het YouTube kanaal van Fintro of op JavanFintro.be. Of je kunt hem hieronder bekijken. Hij inspireert mensen om te surfen naar de campagnewebsite, waarop je  videoportretten van alle hoofdrolspelers ziet. De spot loopt tot 15 april op de meeste Vlaamse en Waalse tv-zenders. Daarnaast zijn er campagnes online en op de sociale media, zodat de agenten die kunnen delen met hun sociale netwerken. En natuurlijk ontbreekt de klassieke affichage in de kantoren niet.

Bekijk de spots

Galerie