Fintro BNP Paribas Fortis Economie
22.12.2017

Fintro Running Tour 2018 verzamelt de mooiste stadslopen van het land!

Dit criterium groepeert al jaren de mooiste Belgische stadslopen, waaraan jaarlijks duizenden lopers deelnemen.

Met Fintro krijgt de Running Tour 2018 een gloednieuwe title partner.

De Fintro Running Tour wil iedere recreatieve loper, zowel geoefend als beginnend, in België aan het lopen zetten tijdens kwalitatieve events. De Running Tour biedt een uitstekende chronologische en geografische spreiding en diversiteit in parcours en afstand (van 1 tot 15 km). Voor elke loper wat wils dus!
“De loopsport verbindt mensen, zowel in clubverband als bij de talrijke regionale of lokale loopsportevenementen. Voor Fintro en haar bankagenten gaat het ook over lokale verbinding met mensen. In een digitale en globale wereld is het erg belangrijk om dat verder te ondersteunen. Fintro-bankagenten willen, met gezond verstand en concrete daadkracht, zuurstof geven aan de persoonlijke en professionele doelen van hun klanten”, aldus Luc Keppens, CEO Fintro.

Klik hier voor de kalender van de Fintro Running Tour

Op zondag 18 maart staat Fintro Dwars door Dendermonde op de kalender, een echte klassieker onder de stadslopen. Inschrijven kan nu al via www.fintrorunningtour.be! Binnenkort worden er 2 gloednieuwe Fintro Running Tour events bekend gemaakt, hou dus zeker de website in de gaten.

Klik hier om je in te schrijven voor Fintro dwars door Dendermonde