jan 25, 2021, 16:14
Het Top Employers Institute bekroont voor de achtste opeenvolgende keer het hr-beleid van BNP Paribas Fortis met een Top Employer-label. Het instituut prijst onder meer de permanente investeringen van de bank in opleiding en levenslang leren. De award is voor BNP Paribas Fortis niet alleen een eer, hij biedt ook een reeks aanbevelingen om in de toekomst de werkomgeving nog beter te maken.
Title : BNP Paribas Fortis ontvangt voor achtste jaar op rij het Top Employer-kwaliteitslabel
Reference :

Het zijn vooral de medewerkers die een bedrijf maken. Daarom bouwt BNP Paribas Fortis zijn hr-beleid en hr-practices voortdurend verder uit en stuurt ze doorlopend bij. Het Top Employers Institute neemt ze ook elk jaar kritisch onder de loep. Die onafhankelijke hr-certificeringsinstelling analyseert en beoordeelt de arbeidsomstandigheden in organisaties over de hele wereld.

Erkenning voor opleiding en ontwikkeling
BNP Paribas Fortis gelooft dat een bedrijf groeit naarmate zijn medewerkers zich ontplooien. Daarom investeert de bank voluit in permanente opleiding en levenslang leren. Dat is een van de gebieden waarin ze volgens de experten van het Top Employers Institute uitblinkt.

De organisatie looft ook de manier waarop BNP Paribas Fortis verandering begeleidt. Zo sprong onder meer de transformatie naar het Agile-model in het oog, dat zijn sporen verdiende in de IT-wereld.

Aanbevelingen voor de toekomst
Door het selectieproces van het Top Emloyers Institute kan BNP Paribas Fortis niet alleen zijn hr-strategie en -praktijken verfijnen en verbeteren, het levert ook een reeks concrete aanbevelingen om in de praktijk toe te passen. Daarmee kan de bank de werkomgeving van haar medewerkers continu verbeteren en ervoor zorgen dat ze zich goed voelen in de onderneming.

Sandra Wilikens, Chief HR Officer bij BNP Paribas Fortis: "Dankjewel aan alle HR-medewerkers voor hun inzet en het fantastische werk dat ze geleverd hebben. Ik ben trots op hun professionalisme, hun passie en hun enthousiasme, waarmee ze me elke dag weer inspireren. Samen streven we hetzelfde doel na: een werkomgeving creëren waarin iedereen zich ten volle kan ontplooien, zowel professioneel als persoonlijk. Het is dankzij het engagement van onze medewerkers dat onze bank haar ambitie kan blijven waarmaken: een verantwoordelijke en duurzame leider zijn.

Getuigenissen van medewerkers
Lees hier de getuigenissen van twee medewerkers van de afdeling Learning & Development.

Related brand :
  • BNP Paribas Fortis