BNP Paribas Fortis Sponsoring
22.05.2017

BNP Paribas Fortis wordt hoofdsponsor van de European Open

Van 16 tot 22 oktober zal in Antwerpen de tweede editie van de European Open, het grootste tennistoenooi van België plaatsvinden. Richard Gasquet, winnaar van de eersteeditie, en David Goffin, de beste Belgische tennisser ooit, zullen deelnemen aan deze ATP World Tour 250.

In het  Havenhuis in Antwerpen werd tijdens een persconferentie  de tweede editie van de European Open voorgesteld door directeur Andy Hancock en toernooipromotor Kristoff Puelinckx.

De European Open is een tennistoernooi voor mannen dat deel uitmaakt van de ATP World Tour 250, met een prijzenpot van bijna 600.000 euro. De wedstrijden  zullen  van 15 tot en met 22 oktober in de Lotto Arena in Antwerpen.worden gespeeld.

David Goffin, Steve Darcis, Richard Gasquet en en de Spanjaard David Ferrer, die in 2013 de finale speelde van Roland Garros, zijn de eerste namen op de affiche.

BNP Paribas Fortis is voortaan hoofdsponsor van de European Open. De bank wil op die manier de slogan ‘We Are Tennis’ kracht bijzetten, en haar engagement voor de tennissport verder uitdragen naar haar klanten en het grote publiek . Het toernooi geeft Belgische spelers immers de kans om zich voor eigen publiek en op het hoogste niveau te meten met hun collega’s uit het internationale proftennis.

Daarnaast krijgen ook heel wat opkomende talenten hier de kans om hun kunnen te tonen aan het publiek..

Bij wijze van voorsmaakje speelden David Goffin en burgemeester van Antwerpen Bart De Wever een gelegenheidsdubbeltje tegen CEO van Havenbedrijf Antwerpen Jacques Vandermeiren, en jong Belgisch tennistalent Zizou Bergs.

Wil je op de hoogte blijven van het (inter)nationale tennisnieuws met BNP Paribas Fortis ? Volg de bank op:

www.facebook.com/wearetennis en/of Twitter: @WTennisBelgie

Alle info vind je op de kanalen van European Tennis Open:

•           Website: www.europeanopen.be

•           Facebook: facebook.com/EuropeanTennisOpen